GUESS wspiera walkę z rakiem piersi #TIME TREND

Dodano dnia: 15 Październik 2019 r., w kategorii Promocje

Amerykański dom mody GUESS już od 6 lat aktywnie wspiera działania organizacji non-profit o nazwie Get in Touch. Jej zadaniem jest budowanie świadomości i edukacji w zakresie chorób i dbania o zdrowie piersi. W przypadku chorób nowotworowych najważniejszym czynnikiem jest czas, dlatego tak istotne jest wczesne rozpoznanie problemu, a tym samym podjęcie skutecznej walki o zdrowie. Get in Touch nieprzerwanie szerzy działania z zakresu informowania kobiet w tym temacie i skutecznie przyczynia się do poprawy statystyk wcześnie wykrytych i jednocześnie wyleczonych chorób.
 
Członkami organizacji są pasjonaci, specjaliści skupiający się na globalnej edukacji kobiet w zakresie dbania o piersi i wczesnego rozpoznawania niepokojących sygnałów. Pomóc w tym ma autorskie rozwiązanie stworzone przez Get In Touch jakim jest narzędzie Daisy Wheel (Koło Stokrotki). Daisy Wheel to stworzony w 2004 roku zestaw informacji umożliwiający przeprowadzenia samodzielnego badania piersi. Koło zostało zaprezentowane ponad milionowi uczniów w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 34 innych krajach na całym świecie. Jednak członkowie organizacji mieli poczucie , że muszą dotrzeć do znacznie szerszego grona. Dlatego od czerwca 2019 roku Daisy Wheel jest dostępne również w postaci aplikacji mobilnej. 
Do całego przedsięwzięcia od lat cegiełkę dokłada również GUESS. Każdego roku marka przygotowuje specjalny model zegarka, którego premiera ma miejsce w okolicach października - miesiąca walki z rakiem piersi. Niezmiennym motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy, czyli barwa ściśle związana z budowaniem świadomości na temat nowotworów. Do przygotowania tegorocznego modelu zegarka została zaproszona Prezes Get In Touch - Betsy Nilan. Razem z projektantami amerykańskiego domu mody stworzyła niezwykle kobiecy, przyciągający wzrok czasomierz. Koperta ze stali szlachetnej w kolorze różowego złota została okraszona eleganckim zestawem kryształów, które tworzą ramę dla pastelowej tarczy zegarka. Elementem nadającym całości odrobiny sportowego stylu jest silikonowy pasek oczywiście w kolorze ‘pink’. Całość została zamknięta w pięknym brokatowym pudełku. Jak co roku, dochód ze sprzedaż tego wyjątkowego zegarka zostanie przekazany na działalność Get In Touch.
Dla marki Guess możliwość udziału w tej inicjatywie jest bez wątpienia powodem do dumy. Od wielu lat uczestniczenie w tak szczytnym celu oraz łączenia mody z filantropią jest motywatorem do nieustannej pracy. Opisany wyżej limitowany model zegarka GUESS W0032L9 z kolekcji Sparkling Pink będzie dostępny w sprzedaży już tej jesieni, jeszcze przed październikiem - miesiącem walki z rakiem piersi.
 
Zegarek dostępny będzie w wybranych salonach sieci Time Trend w cenie 639zł. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na działalność fundacji.