Sieć salonów Inmedio powstała w 1998 roku i od tego momentu jest nieustannie rozwijana. Inmedio jest ekspertem w sprzedaży prasy na polskim rynku. Swoje ambicje opiera na 15-letnim doświadczeniu. Nazwa marki wywodzi się z języka hiszpańskiego i pochodzi od słowa „en medio”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza „w środku”.
Od początku istnienia Inmedio przewodzi hasło „Wygodnie na co dzień”, co wyraża chęć dostarczenia Klientom kompleksowych i komfortowych doświadczeń zakupowych. Motto marki doskonale odzwierciedla doraźne i konkretne potrzeby każdego Klienta Inmedio. Zarówno Konsumentów korzystających z oferty często zatłoczonych i czasochłonnych galerii handlowych, jak również zabieganych na co dzień przechodniów prestiżowych ulic polskich miast oraz pracowników biur, którzy doceniają możliwość skorzystania z wielu nowoczesnych usług w jednym miejscu.
Oferta Inmedio opiera się na dwóch kategoriach produktowych, takich jak prasa oraz produkty impulsowe, co jest podyktowane oczekiwaniami naszych Klientów. Nieustannie wsłuchując się w ich potrzeby, Inmedio poszerza asortyment o pożądane grupy produktowe. W wyniku tego do znaczących produktów dołączyły upominki i produkty potrzebne na co dzień, a wśród perspektywicznych produktów pod względem sprzedaży uplasowały się nowoczesne usługi takie jak usługi kurierskie, płatności za rachunki czy przekazy pieniężne.